Followers

January 27, 2011

THE POINTS ARE : -

1st - Bad mood

Gambar takde kaitan langsung dengan apa yang saya nak cakap .Lupakan hahaha . Hari ni hari last sekolah before saya dan rakan rakan sekalian cuti for Chinese New Year . ive been moody today . A lot of things had crossed my mind . Memang hari ni out of Nurin Syamimi yang selalunya suka suka dalam kelas . Kira jarang nak dapat title "Mimi tak suka kuat kuat" dalam kelas. Haihhhhhhh Start pagi lagi dah bad mood and i have my own reason for it.


2nd - Homework bagaikan pasir di tepi pantai

Hehehe kenapa kena pasir di tepi pantai ? Pasir kat tepi jalan tak boleh ke ? Hahaha . Apa apa la kan . Janji nama dia pasir . Kalau bukan pasir pun sand hehe . Okay ! Hari ni penghujung kepada segala
PNP (Proses pengajaran dan pembelajaran) ialah dapat homework seplenty of water hehe . Memang tak terkira banyaknya . Kalau yang homework yang hujung tahun 2010 tu Naib Juara , yang ni saya nobatkan sebagai Juara Homework .So no matter what it is , it has to be done by this 2 weeks . by hook or by crook , selepas Raya Cina make all of them CLEAR. pfft -.-
Okayy yang memang kena set dalam jiwa dan diri ni ialah
TAK BAIK MENGELUH. Accept what is the best for you ! So sila jenguk-jengukkan saya jika saya tak siap homework tapi still ONLINE . sila punish and kick and whatever you want but must to make sure that im in a good condition after you did it -.-

No comments:

Post a Comment